Znalostní linie je specializovaný on-line seminář s aktivním dohledem autorů. Obsahuje znalosti, které autoři s úspěchem použili v praxi. Linie Vás povede k praktickým výsledkům a získání nové kompetence. V linii "Jak správně chválit a kárat“ se naučíte poskytovat manažerskou zpětnou vazbu. Prakticky si nastavíte pravidla pro tým, aby zpětná vazba byla účinná. Dovíte se, kdy dát zpětnou vazbu nebo jaké jsou pozitivní, negativní účinky nebo výjimky chválení či kárání. Naučíte se aspekty zpětné vazby pro jednotlivce i tým.
Každý týden se naučíte 3 znalosti. Týden budete mít na aplikování znalostí ve své praxi.
Vaše odpověď na kontrolní otázku prověří, pochopení znalostí. Některé odpovědi musíte vypracovat a autor je musí schválit.
Linie se Vám v průběhu týdne připomene a pošle Vám doplňující informaci k právě studovanému kroku linie.
Doplníte si do vlastní linie své autentické zkušenosti, které jste získali v praxi. Kdykoliv si můžete vytisknout.
Kdykoliv můžete kontaktovat autora a nechat si do-vysvětlit nové znalosti nebo řešit vlastní případ z praxe.
Po ukončení linie, obdržíte osvědčení o své nové dovednosti. Předejte jej na HR, uložte jej do životopisu a na Linked IN.
Příjemce zpětné vazby si bere kritiku osobně. Nereaguje na věcné sdělení a brání se. Obrací se do minulosti a vysvětluje své záměry, místo aby se obrátil do budoucnosti a zabýval se nápravou, opatřeními do budoucna, prevencí daného problému. Kritiku své práce primárně vnímá jako namířenou proti jeho osobě. Opakovaně je ubezpečován, že jde pouze o výsledky jeho práce (nebo postupy), ne o jeho osobnost nebo znevažování jeho kompetentnosti.
kritika obrana minulost osobnost
Pracuji v multioborovém a multikulturním týmu. V týmu jsme češi, slováci, indové, američané, rusové, ukrajinci a němci. Oborově jsme ze sfér IT, obchodu, projektového a procesního řízení. Dáváme dohromady zakázky. Já jako čech řídím celý tým a je pro mě velice těžké pochvaly a případné kárání směrovat tak, abych respektoval jednotlivé skupiny. Existuje nějaký univerzální způsob? Anebo je vždy nutné se přizpůsobit jednotlivému pracovníkovi? Mám pocit, že jiný styl pochvaly nebo pokárání by zase mohl v ostatních evokovat negativní emoce souvisejícího s jiným přístupem. Nevím si rady, můžete poradit?
pochvala karani
Přesto, že máme naplánovány pravidelné porady, tak jak mí kolegové, tak mí podřízení nejsou na porady připraveni. Na každé poradě zjistíme, kdo vše nečetl zápis a ztrácíme čas opakovaným zadáváním úkolů. Vzniká potom dusno. Nevím, jestli je vhodné podřízené kárat přede všemi na poradě, anebo si je jednotlivě brát do kanceláře a řešit to s nimi individuálně. Také nevím jak chválit, aby ti, kteří pracují spolehlivě, měli motivaci v tom pokračovat, jelikož chování kolegů je samozřejmě demotivuje.
karat tym chvalit
Pracuji jako vedoucí týmu v cestovní kanceláři. Musím kontrolovat přes celý rok stálé zaměstnance a v sezóně korigovat veškeré stážisty, sezónní zaměstnance a delegáty. Máme velký problém s komunikací mezi jednotlivými skupinami pracovníků. Stálí pracovníci se cítí nedocenění, nejen finančně, ale také ze strany nás, nadřízených. Přijde jim, že dělají celkově více práce, horší práce a za méně peněz. Jak podpořit jejich motivaci, jak je pochválit, aby se jim pracovalo lépe?
zamestnanec komunikace pochvala
Obchodní partner neustále na všech vidí chyby. Nedokáže nikoho pochválit, vždy začíná tím negativním. To, že má špatný přístup, nechce slyšet od nikoho. Jak s ním komunikovat, aby prozřel?
chyba pochvalit komunikace
Pracovník opakovaně hřeší na to, že je jediný s potřebnými znalostmi. Dochází do práce pozdě a odchází dříve. Při snaze řešení vyhrožuje odchodem. Jak na něj? Je to chování normální a mám právo mu to říct nebo ho pokárat.
hresi chovani pokarat
Poradce se zaměřením na management, komunikaci a Publlic Relations. Své zkušenosti získal během 25-leté praxe v malých i velkých firmách. Převáženě se věnuje způsobům, jak zvýšit znalosti a využít je pro dosažení výsledků v praxi.
Poradce se specializací sociologie, kterou využívá pro správné vedení pracovníků. Učí manažery pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života. Hledá cesty, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.
82
manažerů a specialistů
využilo znalosti poradců ve své praxi
23
počet firem, které
aplikují naše znalosti
Vystudujte během 3 měsíců za podpory autorů on-line seminář, jak správně používat manažerskou zpětnou vazbu. Naučte se ji využívat pro efektivní zapojení pracovníků a zvýšení jejich výkonu.
Propracovaný e-learning, kde v 11 krocích získáte:
Nejste si jisti, že najdete řešení na své problémy v naší znalostní linii?
Popište svůj problém a naše umělá inteligence (AI) Vám sdělí na kolik % jeho řešení najdete v linii. Budou-li % příliš nízká, bude Vás kontaktovat poradce Vlastní cesty a navrhne Vám řešení.
Za popsaný relevantní problém, získáte slevu 25% na znalostní linii.
Při psaní Vašeho problému Vám zobrazíme již zapsané problémy.